نمایندگی برندهای لوازم خانگی

نمایندگی دوو در شیراز

شرکت لوازم‌ خانگی دوو به مدیریت کیم وو چونگ در سال 1967 در شهر سئول تأسیس ‌شد. برند دوو یک برند شناخته شده و محبوب در صنعت لوازم خانگی می‌باشد، که در ایران مونتاژ و خدمات پس از فروش آن نیز ارائه می‌شود.

حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز، یکی از نمایندگی های دوو در شیراز است.

دوو چه محصولاتی دارد؟

تنوع کالاهای دوو در حال حاضر زیاد است، اما مهمترین محصولات دوو شامل: انواع یخچال فریزر از جمله (یخچال‌های ساید بای ساید، یخچال‌های تک، فریزرهای تک، یخچال فریزرهای دوقلو، یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر پایین و …)، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون معمولی و هوشمند، اجاق گاز و جاروبرقی است. شما میتوانید تمامی محصولات دوو را با ضمانت شرکت انتخاب الکترونیک از سایت حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز خریداری کنید.

لیست قیمت محصولات دوو:

با توجه به نواسانات قیمت، شما میتوانید برای مشاهده قیمت‌های محصولات دوو به سایت حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز مراجعه کرده و اسم محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و قیمت محصول مورد نظر را ببینید یا با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و لیست قیمت محصولات دوو را دریافت کنید.

جهت مشاهده لیست قیمت محصولات دوو کلیک کنید.

آدرس نمایندگی دوو در شیراز کجاست؟

حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز به صورت آنلاین و حضوری فعالیت می‌کند و شما می‌تونید به صورت تلفنی یا آنلاین ثبت سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید و یا اینکه به یکی از شعب حضوری ما سر بزنید و خرید خود را انجام دهید.

آدرس نمایندگی دوو در شیراز: خیایان کریم خان زند- خیابان توحید- نبش خیابان اهلی

شماره تلفن نمایندگی دوو در شیراز:

برای ارتباط با حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

071-91001030

09022093053

جهت مشاهده و خرید لیه محصولات دوو کلیک کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =