این روزا با شرایط اقتصادی بد و افزایش قیمتی که در بازار وجود دارد، پس‌انداز کردن راه‌حل مناسبی برای خرید نیست. با توجه به این شرایط خرید اقساطی در شیراز می‌تواند یک تصمیم عالی و سودآور باشد.

تصور کنید همین امروز نیاز به خرید اقلام ضروری لوازم خانگی دارید که نمی‌توانید برای تهیه‌ی آن زمانی را صرف پس‌انداز کردن کنید. نگران نباشید، حجره ما-فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز امکان خرید اقساطی لوازم خانگی در شیراز را برای مشتریان عزیز استان فارس فراهم آورده که با کمترین سود (ماهیانه 1.35 درصد) و اقساط بلند مدت (اقساط 12 ماهه) و کوتاه مدت (اقساط 6 ماهه) به راحتی بتوانید یک خرید اقساطی لوازم خانگی در شیراز داشته باشید. برای خرید اقساطی لوازم خانگی در شیراز از معتبرترین برندهای لوازم خانگی با ارزان‌ترین قیمت به فروشگاه آنلاین حجره ما سر بزنید.

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی لوازم خانگی از حجره ما

محصول مورد نظر خود را در حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز انتخاب کنید.

به سبد خرید اضافه کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و در مرحله آخر گزینه اقساطی را انتخاب و سفارش خود را نهایی کنید.

پس از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را جهت خرید اقساطی لوازم خانگی در شیراز انجام می‌دهند.

شرایط اقساط به این صورت است که شما در اقساط بلند مدت 35 درصد را به صورت پیش پرداخت واریز کرده و طی 12 ماه اقساط خود را پرداخت میکنید و اقساط کوتاه مدت 35 درصد مبلغ فاکتور خود را به صورت پیش پرداخت و مابقی طی 6 قسط با 1.35 درصد کارمزد ماهیانه پرداخت می‌کنید.

شرایط ویژه‌ای که به مدت محدود برای مشتریان عزیز در نظر گرفتیم به این صورت است که شما 50 درصد مبلغ فاکتور خود را به صورت پیش پرداخت و مابقی مبلغ فاکتور بدون هیچ کارمزدی با اقساط 6 ماهه پرداخت میکنید.(خرید اقساط لوازم خانگی بدون بهره)

جهت ضمانت، شرایط برای مشاغل مختلف متفاوت می‌باشد که در ادامه شرایط ضمانت خرید اقساطی لوازم خانگی در شیراز را برای شما توضیح میدهیم.

در نظر داشته باشید تخفیفات روی محصولات در صورت خرید اقساطی لحاظ نمی شود.

کارمندان:

  1. کپی کارت ملی

2. فیش حقوقی از محل کار

3. چک صیادی (به تعداد اقساط)

4. پرینت فایل اعتبارسنجی بانکی www.icescoring.com

کسبه:
  1. کپی کارت ملی

2. دریافت کپی پروانه کسب فعال

3. چک صیادی (به تعداد اقساط)

4. پرینت فایل اعتبارسنجی بانکی www.icescoring.com

مشاغل آزاد:
  1. کپی کارت ملی

2. سه ماه گردش حساب بانکی

3. مدرکی جهت اهراز هویت شغلی

4. چک صیادی (به تعداد اقساط)

5. پرینت فایل اعتبارسنجی بانکی www.icescoring.com

اگر پولی که برای لوازم خانگی کنار گذاشتید کافی نیست و نمی‌توانید محصولی را خرید کنید که نیازتان را بر طرف کند. خرید لوازم خانگی قسطی می‌تواند راه حل مناسبی برای شما باشد.