روش‌های ارسال حجره ما

مجموعه حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز ارسال تمامی خریدهای صورت گرفته در شهر شیراز را به صورت رایگان و با سرویس اختصاصی خود ارسال می‌نماید و برای ارسال به استان‌های دیگر از شرکت‌های کالارسان معتبر در سراسر کشور استفاده میکند.

توجه داشته باشید، بعد از ثبت نهایی سفارش 1 روز زمان میبرد که کالا، تحویل کالارسان‌های انتخابی شما شود و هر روش ارسال زمان متفاوتی دارند تا کالا به دست خریدار برسد، که در هر روش توضیح داده شده است.

ارسال (شهر شیراز)

حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز جهت رفاه حال مشتریان عزیز شیراز تمامی خریدهای مشتریان عزیز توسط پیک‌های فروشگاه ارسال می‌نماید. همچنین همشهریان محترم شهر شیراز می‌توانند از روش پرداخت در محل نیز استفاده کنند، لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

لازم به ذکر است اولویت ارسال با خریدارانی است که مبلغ فاکتور را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

زمان تقریبی تحویل کالا پس از ثبت نهایی سفارش بین 6 ساعت تا 2 روز کاری است.

 ارسال کالا توسط پست

در این روش ارسال محدودیت ابعاد وجود دارد که قبل از انتخاب این روش ارسال، باید در نظر داشته باشید که ارتفاع محصول بیش از 1 متر و وزن محصول بیش از 30 کیلوگرم نباشد.

زمان تقریبی تحویل کالا پس از ثبت نهایی سفارش بین 4 تا 7 روز کاری است.

 ارسال کالا توسط کالارسان چاپار

شركت كالارسانان چاپار وابسته به گروه ترابری بین المللی زنجیره با بيش از 15 سال سابقه فعالیت تخصصی در زمينه حمل است. اين شركت با استفاده از امكانات گسترده خود در اغلب شهرها امكان دريافت محموله از درب منزل يا محل كار و ارسال آن به مقصد در كوتاه‌ترين مدت با امكانات زميني- هوایی را فراهم نموده است. همچنین جهت ایجاد ایمنی و سهولت در جبران خسارات احتمالی حین حمل, چاپار نسبت به عقد قرارداد با شرکت بیمه آسیا و صدور بیمه نامه، همزمان با صدور بارنامه چاپار اقدام نموده و در صورت بروز حادثه جهت محموله بیمه شده، چاپار نسبت به پیگیری خسارت اقدام خواهد نمود.

توجه داشته باشید در این روش محدودیت ابعاد کالا وجود دارد و این کالارسان محصولات با ارتفاع بیش از 1.5 متر را حمل نمی‌کند.

زمان تقریبی تحویل کالا پس از ثبت نهایی سفارش توسط کالارسان چاپار بین 3 تا 5 روز کاری است.

 ارسال کالا توسط تیپاکس

شرکت تیپاکس، با بیش از نیم‌قرن تجربه، بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران بوده است. تیپاکس در طی 62 سال سابقه کاری خود سعی داشته تا با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های مطرح شده در صنعت لجستیک، به انجام هرچه بهتر وظایف خود پرداخته و به‌عنوان سازمانی به‌روز و همراه با نوآوری، شناخته شده است.

توجه داشته باشید در این روش محدودیت ابعاد کالا وجود دارد و این کالارسان محصولات با ارتفاع بیش از 1.5 متر را حمل نمی‌کند.

زمان تقریبی تحویل کالا پس از ثبت نهایی سفارش توسط شرکت تیپاکس بین 3 تا 5 روز کاری است.

ارسال کالا توسط باربری

این روش، ویژه ارسال کالاهای سنگین برای خریداران ساکن شهرهای بجز استان فارس است. در این روش هزینه حمل از دفتر باربری در شیراز تا دفتر باربری در شهر مقصد بر عهده خریدار است (پس کرایه). آدرس دفتر باربری در شهر خریدار به اطلاع خریدار خواهد رسید لذا پس از رسیدن بار به شهر مقصد، خریدار باید جهت دریافت کالای خود به محل باربری مراجعه نماید و یا با هماهنگی باربری و پرداخت وجه بیشتر، کالا از طریق باربری تا درب منزل خریدار ارسال می‌شود.

در این روش لازم به ذکر است که کالاهای سفارش داده شده در زمان ارسال صحیح و سالم تحویل باربری می‌گردد، لذا پذیرش کالا به صورت سالم از باربری به عهده خریدار می‌باشد و فروشگاه اینترنتی حجره ما هیچگونه مسئولیتی در قبال شکستگی، ضرب‌دیدگی و پارگی کارتن کالا بعد از تحویل کالا از باربری ندارد.

زمان تقریبی تحویل کالا پس از ثبت نهایی سفارش توسط باربری بین 3 تا 5 روز کاری است.

سبد خرید