نمایندگی برندهای لوازم خانگی

نمایندگی مکسیدر در شیراز

برند مکسیدر نخستین بار در سال 1979 در انگلستان تاسیس شد و مکسیدر در ایران در سال 1392 اقدام به تاسیس کارخانه تولید محصولات مکسیدر نمود و شرکت گاندو سرویس محصولات مکسیدر را ضمانت کرده است.

حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز، نماینده فروش محصولات مکسیدر در شیراز است.

مکسیدر چه محصولاتی دارد؟

مکسیدر در حال حاضر جزو بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که کلیه محصولات صوتی تصویری را تولید میکند. از جمله این محصولات: محصولات صوتی خودرو، دوربین‌های مداربسته، DVR، لوازم جانبی کامپیوتر، تبلت، لوازم جانبی موبایل، DVBT، اسپیکرهای خانگی، رادیو و… می‌باشد.

برای خرید محصولات مکسیدر از نمایندگی مکسیدر در شیراز به سایت حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز مراجعه کنید.

لیست قیمت محصولات مکسیدر:

برا اطلاع از قیمت محصولات مکسیدر شما میتوانید به سایت حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز مراجعه کنید و کلیه محصولات را همراه با قیمت مشاهده کنید و در صورتی که به سایت دسترسی ندارید می‌توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و لیست قیمت محصولات مکسیدر را دریافت کنید.

برای مشاهده لیست قیمت محصولات مکسیدر کلیک کنید.

آدرس نمایندگی مکسیدر در شیراز کجاست؟

حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز به صورت آنلاین و حضوری فعالیت می‌کند و شما می‌توانید به صورت تلفنی یا آنلاین ثبت سفارش خود را انجام بدهید و درب منزل تحویل بگیریدو همچنین می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعب ما مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

آدرس نمایندگی مکسیدر در شیراز: خیابان کریم خان زند- خیابان توحید- نبش خیابان اهلی

شماره تلفن نمایندگی مکسیدر در شیراز:

برای ارتباط با حجره ما- فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در شیراز، نمایندگی مکسیدر در شیراز میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

071-91001030

09022093053

جهت خرید و مشاهده محصولات مکسیدر کلیک کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =